Przedświąteczna wyprzedaż
Zniżka na wybrane produkty
Instrukcja wytworzenia reklamacji
Poinformuj nas o reklamacji.
Starannie zapakuj reklamowany towar.
Zwrot utworzysz na stronie DPD
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
Procedura tworzenia zwrotu typu reklamacja
Po tym jak nas o tym poinformujesz i wspólnie potwierdzimy procedurę, musisz utworzyć zwrot na naszym portalu zwrotów.
Reklamacja – krok 1
Wybierz powód „Reklamacji”
W przypadku reklamacji istnieje tylko jeden powód zwrotu, należy zaznaczyć opcję „Reklamacja”.
Reklamacja – krok 2
Wybierz sposób przekazania przesyłki
Możliwość zwrotu TYLKO kurierem. Punkty DPD nie są aktywne dla obszaru Polski.
Reklamacja – krok 3
Wypełnij formularz
Podaj swoje dane osobowe, w tym numer zamówienia. W przypadku odbioru pod wskazanym adresem kurier skontaktuje się z Tobą.
Powód reklamacji:
- Otrzymałeś uszkodzoną paczkę lub niekompletną przesyłkę
- Produkt zawiera chip zabezpieczający
- Towar jest uszkodzony
- Jeżeli w ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki towar wykaże wadę