Nowe kolekcje
Jesień-zima
Instrukcja zwrotu towaru
Starannie zapakuj towar do zwrotu.
Dołącz dokument z wypisanym numerem konta lub wypełnij formularz
Zwrot utworzysz na stronie DPD
Pieniądze otrzymasz nie później niż 14 dni od otrzymania towaru
Procedura zwrotu towaru
Zwrot – Krok 1
Wybierz powód zwrotu (z wyjątkiem „Reklamacji”)
Wybierz odpowiedni powód zwrotu. Powód „Reklamacja” dotyczy wyłącznie reklamacji. Procedura TUTAJ !
Zwroty – Krok 2
Wybierz sposób przekazania paczki
Możliwość zwrotu TYLKO kurierem. Punkty DPD nie są aktywne dla obszaru Polski.
Zwrot – Krok 3
Wypełnij formularz
Podaj swoje dane osobowe, w tym numer zamówienia. W przypadku odbioru pod wskazanym adresem kurier skontaktuje się z Tobą.
Powody zwrotu towaru:
- Zły rozmiar
- Nie odpowiada opisowi i zdjęciu
- Dotarł inny towar
- Niewygodny krój
- Nie podoba mi się ten produkt