Góry zniżek
Zniżki 20%i więcej
Reklamacja towaru
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni
Bezpłatna etykieta zwrotna dla zarejestrowanych użytkowników
Odbiór TYLKO kurierem DPD w Twoim domu. Punkty DPD nie są aktywne dla obszaru Polski.
Po wysłaniu reklamacji, należy wybrać opcję Odbiór z domu (opcja z kurierem) - usługa Pick-up nie jest aktywna dla Polski.
Czego możesz oczekiwać?
Czas rozpatrzenia
- Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni, chyba że uzgodnimy inaczej. W przeciwnym razie możesz odstąpić od umowy.
Informacje o rozpatrzeniu
- Poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem podanych danych osobowych.
Koszty reklamacji
- Dla zarejestrowanych użytkowników - koszty związane z wysłaniem reklamacji są bezpłatne.
- W przypadku użytkowników niezarejestrowanych – pokrywamy koszty uzasadnionej reklamacji.
Jest inny sposób...
Jeśli zdecydujesz się na reklamację towaru na własny koszt, możesz wysłać przesyłkę bezpośrednio na adres naszego punktu odbioru.
Następnie zwrócimy Tobie koszty poniesione w związku z zasadną reklamacją. Żądaj zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni od zakończenia okresu reklamacyjnego, w przeciwnym razie nie będziesz uprawniony do zwrotu tych kosztów.
Jak postępować:
- starannie zapakuj paczkę,
- dołącz fakturę (dowód dostawy),
- krótko opisz wadę
- wybierz preferowany sposób załatwienia reklamacji i wyślij ją na adres:
Rock Point a.s. - E-SHOP REKLAMACJE
ul.Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Bardziej szczegółowe informacje znajdziesz w naszym regulaminie i procedurze reklamacyjnej .
Jeśli nadal potrzebujesz porady, skontaktuj się z naszą linią klienta .