Wyprzedaż zimowa
Zniżki do -40%
FAQ
Rozmiar zamówionego towaru mi nie odpowiada. Jak mam postępować z wymianą?
Masz prawo do zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14 dni.
Wyślij paczkę na adres Rock Point a.s. - E-SHOP - Expandeco, ul. Stawowa 91, Cieszyn 43-400. Nie zapomnij dodać do adresuE-SHOP - Expandeco. Oznaczenie to ułatwi nam sortowanie przesyłek i towar szybciej do nas dotrze.
Prosimy o przesłanie towaru w takiej formie, w jakiej go otrzymałeś, aby nadawał się do ponownej sprzedaży. Dołącz oryginał faktury, wszystkie metki, kartę gwarancyjną itp. Zalecamy wykonanie kopii faktury do wglądu. Jeśli na fakturze znajduje się wiele pozycji, zachowaj oryginał i wyślij kopię. Na podstawie numeru przesyłki, który masz na potwierdzeniu dostawy, dowiesz się, czy otrzymaliśmy towar. Nie informujemy Klientów o przyjęciu przesyłki do magazynu. Informację o przetwarzaniu otrzymasz w formie wiadomości e-mail z załączoną notą korygującą zgodnie z ustawowym terminem najpóźniej w ciągu 14 dni.
Jeśli interesuje Cię inny rozmiar lub kolor, prosimy o złożenie nowego zamówienia. Pieniądze za zwrócony towar zostaną Ci zwrócone najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania towaru zgodnie z ustawowym terminem.
Czy mogę wymienić towar?
Wymiana za pośrednictwem sklepu internetowego nie jest obecnie możliwa, istnieje jednak możliwość zwrotu towaru i zamówienia nowego.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru i zamówienie nowego, utwórz nowe zamówienie na www.rockpoint.cz i wyślij towar, który chcesz zwrócić na adres: Rock Point a.s. - E-SHOP - Expandeco, ul. Stawowa 91, Cieszyn 43-400.
Skąd mam wiedzieć, czy mam już konto?
Jeśli nie wiesz, czy masz już u nas konto, napisz do nas na adres eshop@rockpoint.pl w celu weryfikacji. Niestety, nie będziesz w stanie znaleźć tych informacji samodzielnie. Nie zakładaj kolejnego konta, ponieważ zakładając je ponownie, tracisz zgromadzone punkty, których nie można połączyć!
Jestem zarejestrowany, robiłem już zakupy, ale nie pamiętam danych logowania.
Nie pamiętam hasła. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij przycisk "Wyślij zapomniane hasło", aby wygenerować nowe hasło. Wprowadź swój adres e-mail i naciśnij przycisk "Wyślij" . Nowe hasło zostanie za chwilę wysłane na Twój adres e-mail. Jeśli zmieniłeś swój adres e-mail w okresie po rejestracji, musisz najpierw skontaktować się z nami, abyśmy mogli zmienić Twój adres e-mail i wysłać Ci nowe hasło. Po pierwszym zalogowaniu zalecamy zmianę hasła poprzez kliknięcie swojego imienia i wybranie opcji "Zmień hasło".
Jeśli nie wiesz, czy masz już u nas konto, napisz do nas na adres eshop@rockpoint.pl , gdzie wszystko sprawdzimy. Ponowne otwarcie konta spowoduje utratę zgromadzonych punktów, których nie można połączyć.
W przypadku utrzymywania się problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod adresem: eshop@rockpoint.pl , gdzie odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy rozwiązać problem.